
Inspirine om huisartsen te inspireren, voor Stuurgroep Weesgeneesmiddelen
Lees meer
Mental Coach, uitnodiging open dag voor scholieren, voor het ROC
Lees meer
Advertentie “Meer kans, meer geld, in de Staatsloterij”
Lees meer
Instant Vakantiegevoel mondspray Wacht niet tot de vakantie maar geniet nú al! Een gunfactor verhogend cadeau.
Lees meer
Kâttekaarten, freecards om publiek te trekken voor theatersportwedstrijd
Lees meer
Have Fun Water Gun, opvallend promo-item waarmee Bäst scoorde in Cannes.
Lees meerMet een fantasievol promo-item of ontwerp maak je contact met je klanten.
Als bedrijf communiceer je onder andere via een huisstijl, promotie materiaal en je website. Maar een ontwerp gaat pas leven als het karakter heeft en een reactie ontlokt aan de ontvanger. Ik ontwerp en bedenk ideeën waarmee jij op een persoonlijke, fantasievolle en effectieve manier naar buiten kunt treden. Zo ontwikkelde ik een Toolbox voor managers, een doosje Inspirine met placebo-inspiratie en een klokje met elk uur 5 minuten extra. Door optimaal contact te maken met je netwerk trek je klanten en opdrachten naar je toe.

Schoolprogrammaboekje, voor basis-school de Koekoek
Lees meer
Mijn eigen Wijzer, hulpmiddel voor effectief leiderschap, Twee of meer
Lees meer
Relatiegeschenk “Da Wintzi”, (alias Eckart Wintzen), Voor Ex’tent
Lees meer