Guerrilla Marketing: in beeld bij je doelgroep met verrassende marketing ideeën.

Free publicity genereren met je marketing. Geweldige interactie hebben met je doelgroep waardoor ze fan worden van jouw merk. Klanten die enthousiast over je praten op feestjes. Zou jij dat als ondernemer ook niet willen? Er is een manier om dit voor elkaar te krijgen. Maar dan moeten je marketingideëen wel fantasievol en origineel zijn. Voor mij is de essentie van Guerrilla Marketing: met een creatief, ludiek idee je doelgoep bereiken zodat ze roepen: “Wow! Wat is dít voor iets leuks? Nog nooit gezien dit!”

Flashmobs, ludieke acties, stunts… Een bushokje dat volledig is ingericht door een woonwinkel, een trap in een openbaar gebouw waar de treden pianotoetsen blijken te zijn, chocoladespruitjes van de groenteboer… Maar juist ook op kleine schaal kan Guerrilla Marketing goed werken. Door bijvoorbeeld je klanten aan het einde van het jaar een uniek, persoonlijk cadeautje waarin lekker veel humor verwerkt zit te sturen.

Ben je benieuwd hoe Guerrilla Marketing voor jouw onderneming kan werken? Neem contact met me op.
Wil je meer over het onderwerp weten en zelf aan de slag met een Guerrilla Marketing actie, speciaal voor jouw product of dienst? Kom dan naar de eerstvolgende workshop Guerrilla Marketing voor ondernemers.
Zit je bij een ondernemersvereniging en wil je een inspirerende, interactieve presentatie over Guerrilla Marketing? Neem contact met me op.