Door een uniek geschenk te geven blijf je ‘on top of mind’ voor opdrachten.

Het geven van een relatiegeschenken is een perfect middel om de banden met je klanten te versterken. Vaak denken mensen hierbij aan een bedrukte pen, een flesje wijn met kaasplank of een variant hierop. Wijn is heerlijk hoor, niets mis mee, maar het kan wel wat fantasievoller.

Een succesvol geschenk geeft zowel de gever als de ontvanger een goed gevoel. De relatie wordt onderstreept en verstevigd. Het verhoogt de gunfactor. Met een creatief en persoonlijk, niet standaard cadeau (voor twee van mijn klanten bedacht ik ooit een klok die je elk uur 5 minuten extra geeft en een geluksdubbeltje) kun je jezelf onderscheiden van anderen.  Zo maak je écht contact en trek je klanten en opdrachten naar je toe.
Ben je benieuwd hoe een customized relatiegeschenk voor jouw onderneming kan werken? Laat het me weten. Ik kom graag een keer bij je langs voor een inspirerende presentatie.

“Mede door deze persoonlijke geschenken hebben wij een warm contact met onze relaties kunnen behouden, zelfs met die uit het verre verleden.” José Pince van der Aa – Ex’tent