Workshop Guerrilla Marketing voor ondernemers met LEF

In beeld bij je doelgroep met verrassende marketing ideeën.

Hoe creëer je fantastische contactmomenten met je netwerk zonder dat je daar een groot marketingbudget voor nodig hebt? Hoe verhoog je je bekendheid en je gunfactor?
In de workshop Guerrilla Marketing leert Frank Paats je hoe je je onderneming in korte tijd een flinke boost geeft door opvallende middelen in te zetten.
Naast veel inspirerende voorbeelden gaan we zelf aan de slag met eenvoudig uit te voeren acties, specifiek voor jouw onderneming.

Wil je meer klanten en meer opdrachten?
Heb je moeite met je eigen marketing? Vind je het lastig om ‘jezelf te verkopen’?
Ben je goed in wat je doet maar komen de klanten niet vanzelf?
Heb je moeite om je in je marketing te onderscheiden van je concurenten?
Vind je het lastig om je doelgroep te bereiken?
Lukt het niet goed om in actie te komen voor je eigen marketing?

Als je één of meerdere vragen herkent, dan is deze workshop iets voor jou!

Wat is guerrilla Marketing?

Guerrilla marketing: op een verrassende, onverwachte manier contact maken met je klanten, door bijvoorbeeld niet-alledaagse media te gebruiken.

Flashmobs, ludieke acties, stunts… Een bushokje dat volledig is ingericht door een woonwinkel, een trap in een openbaar gebouw waar de treden pianotoetsen blijken te zijn… Maar juist ook op kleine schaal kan Guerrilla Marketing worden ingezet. Door bijvoorbeeld je klanten een uniek, persoonlijk cadeautje te sturen. Het gaat vooral om creatief denken om je doelgroep te bereiken, hier besteden we écht aandacht aan in de workshop.

Voor wie is de Workshop?

De workshop is bedoeld voor iedereen die meer klanten, opdrachten en resultaat wil halen uit zijn marketing activiteiten.

Workshop collage

Wat levert de workshop jou op?

  • heel veel bruikbare tips op het gebied van fantasievolle marketing en ‘contact maken met je doelgroep’
  • een concreet Guerrilla Marketing idee dat speciaal is bedacht voor jouw onderneming
  • je leert hoe een goed marketing-idee zowel offline als online toe te passen is
  • je leert hoe je je met je communicatie kunt onderscheiden van anderen
  • je leert hoe je je zakelijke succes vergroot met onderscheidende marketing
  • je leert hoe je de marketing van anderen als inspiratie kunt gebruiken
  • je ervaart hoe goed het werkt om in groepsverband ideeën te bedenken
  • je doet waardevolle contacten op die jou in de toekomst kunnen helpen

Het resultaat van fantasievolle marketing: jouw klanten worden fan van je merk, product of dienst, je verhoogt je gunfactor en je komt eerder in beeld voor opdrachten.

Schrijf je in voor de eerstvolgende workshop:

Titel: Masterclass Guerrilla Marketing * 
Datum: 29 januari 2018 (1 dag)
Locatie: Rotterdam
Investering: €525,- (ex btw)
maximaal 9 personen

Titel: Workshop Guerrilla Marketing 
Datum: 22 februari 2018 (9:00 – 13:00 uur)
Locatie: Utrecht
Investering: €125,- (ex btw)
maximaal 9 personen

Titel: Masterclass Guerrilla Marketing * 
Datum: 23 mei 2018 (1 dag)
Locatie: Amsterdam
Investering: €525,- (ex btw)
maximaal 9 personen

Titel: Masterclass Guerrilla Marketing *
Datum: 14 september 2018 (1 dag)
Locatie: Rotterdam
Investering: €525,- (ex btw)
maximaal 9 personen

Titel: Masterclass Guerrilla Marketing *
Datum: 9 november 2018 (1 dag)
Locatie: Amsterdam
Investering: €525,- (ex btw)
maximaal 9 personen

* Deze workshop is in samenwerking met Versdenkers. Voor meer info en inschrijven: http://versdenkers.nl/workshop-guerilla-marketing/

Inschrijven: stuur een e-mail naar frank@frankpaats.nl of een bericht via de ‘Ja-knop’ (onderaan deze pagina) waarin je aangeeft dat je mee wil doen.

Reacties van Deelnemers

“Vandaag deelgenomen aan een super inspirerende workshop ‘Guerrilla Marketing’ van Frank Paats. Aanrader voor mijn collega ondernemers! Frank is van vele markten thuis, heeft super toffe voorbeelden en je gaat met een plan voor je eigen onderneming weer naar huis #dankbaar .”
Paula Meijer (Helden op Reis)

“Leuk! Verrassend om te zien hoe een groep mensen, die elkaar merendeels niet kent, spontaan tot zoveel goede ideeën komt in korte tijd.”
Jeanette Groen (Studio Jeannette Groen)

“Interessant en creatief”, lekker laagdrempelig en inspirerend. En vooral geweldig dat ik nu een creatief, direct toepasbaar Guerrilla Marketing concept heb waar ik écht verder mee kan.”
Mariëtte Peperkamp (Tekst van Jet)

“Het was super leuk en leerzaam maar vooral ook heel praktisch. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met mijn marketing idee.”
Marcel Harmsen (De Aimabele Schoften)

Voorbeelden van wat de workshop heeft opgeleverd:

De Utrechtse Laptop Challenge
De Utrechtse Laptop Challenge werd bedacht voor Stichting de Utrechtse Uitdaging tijdens een van de vorige workhops Guerrilla Marketing.
Bedrijven en bewoners van Utrecht worden uitgedaagd om hun oude laptops in te leveren voor het goede doel. De laptops worden verdeeld onder stichtingen en verenigingen tijdens een event op het domplein. De campagne wordt o.a. ondersteund met filmpje en posters en freecards.

poster_laptop_challenge_large

Bedrijfsbingo
Voor Theater & Trainingsbureau Stantepé leverde de workshop Guerrilla Marketing het concept ‘Bedrijfsbingo’ op. Een geweldig out of the box idee dat met beperkte middelen kon worden uitgevoerd en toch veel mensen aanspreekt.
De Bingokaart wordt ingezet als give-away en als alternatief visitekaartje en is te downloaded op www.stantepe.nl. ‘Hoeveel uitspraken herken je van jouw werkvloer? Speel het bingo spel en check waar je ons voor kunt inzetten’.

bedrijfsbingo_large