Notice: Undefined offset: 1 in /home/frankpaats.nl/public_html/wp-content/themes/frankpaats/inc/blok.php on line 85

Notice: Undefined offset: 1 in /home/frankpaats.nl/public_html/wp-content/themes/frankpaats/inc/blok.php on line 96

Guerrilla Marketing: in beeld bij je doelgroep met opvallende ideeën.

Free publicity krijgen met je marketingacties. Geweldige interactie hebben met je doelgroep. Fans en ambassadeurs creëren. Zou jij dat als ondernemer ook niet willen? Er is een manier om dit voor elkaar te krijgen: door opvallende, originele ideeën in te zetten. Consumenten zitten tegenwoordig niet meer te wachten op verhaaltjes over hoe goed jouw product of dienst wel niet is. Ze willen een beleving, entertainment, iets waar ze wat aan hebben. Guerrilla Marketing gaat hier over. ‘Show, don’t tell’. Door je doelgroep op een positieve manier te verrassen kom je sterk in beeld en trek je klanten en opdrachten naar je toe.

Guerrilla Marketing is er in alle soorten en maten. Misschien ken je al wat klassiekers: De Flashmob, een ingepakt gebouw, de trap met (echt werkende) pianotoetsen, een bushokje dat volledig is ingericht door een woonwinkel, … Het draait allemaal om positief verrassen waardoor mensen in beweging komen. Maar juist ook op kleine schaal kan Guerrilla Marketing goed werken. Door bijvoorbeeld je klanten op onverwachte momenten in het jaar een uniek, persoonlijk cadeautje of een handgeschreven ansichtkaart te sturen kun je al scoren met een laag budget.

Guerrilla Marketing is in te zetten voor veel doeleinden:
– naamsbekendheid vergroten
– meer beleving brengen in je product of dienst
– een nieuw product lanceren
– mensen interesseren voor een event
– gedragsverandering genereren

Ben je benieuwd hoe Guerrilla Marketing voor jouw onderneming kan werken? Neem contact met me op.
Wil je zelf aan de slag met het bedenken van een Guerrilla Marketing actie, speciaal voor jouw product of dienst? Boek dan een workshop Guerrilla Marketing.
Zit je bij een ondernemersvereniging en wil je een inspirerende, interactieve presentatie over Guerrilla Marketing? Neem contact met me op.

Wil je meer lezen over Guerrilla Marketing?
Ik schreef een aantal artikelen:
– Met een klein budget scoren bij je doelgroep.
– Guerrilla Marketing live en online.
– Schud de guerrilla in je wakker!
– Maak je event onvergetelijk met Guerrilla Marketing.